juni 2012

BACKPACK

• 30.06.2012 kl.20:57

• Jeg har s utrolig lyst p en ryggsekk. En skikkelig kul en. Enten med masse mnster og farger eller en ensfarget en i skinn. Det er jo s fint, for ikke snakke om praktisk! Hper p vre s heldig finne en i skinn p Fretex da jeg komme hjem, er s fint med vintage. En med mnster p m jeg nok kjpe, noen som vet hvor jeg kunne ha ftt tak i noe som ligner p en av de over? I s fall skrik ut og jeg er evig takknemmelig! Hva synes dere om ryggsekk?

GRSDAGENS OUTFIT

• 30.06.2012 kl.09:34

• Noen flere bilder fra grsdagen og hva jeg kledde meg i. Se den utsikten bak meg, den var enda finere utover til hyre fra bildet. Helt sykt. Tattoveringen er forresten ikke ekte, det er bare et resultat av at jeg kjedet meg litt!

FIRA, SANTORINI

• 29.06.2012 kl.23:53

• Hei h! For en deilig dag. Den started s klart med frokost, s dro vi p en strand som heter Kamara Beach i byen Kamara. Der l jeg steiket og leste til i to-tiden da vi gikk for spise lnsj. Jeg badet faktisk ikke i det hele tatt i dag, hoho, pingle-Ida. Etter lnsj dro vi tilbake p hotellet og dusjet og stelte oss for dra til den strste yen p Santorini, Fira. Herligland for et fantastiskt fint, koselig og lite sentrum. Hvite murhus med smale gater og blomster p veggene. Helt idyllisk. Utsikten fra toppen av byen er det heller ikke noe legge skjul p at var perfekt. Fr vi dro tilbake til hotellet igjen s vi p solnedgangen og spiste middag med utsikt over byen. Som sagt; deilig dag.

28.06.2012

• 28.06.2012 kl.23:03

• God kveld, god kveld! N sitter meg og Emil (min bror) utenfor resepsjonen i desperat forsk p bruke resepsjon internettet.. Resepsjonen stenger alts 23:00 og det er den eneste plassen p hotellet hvor vi har internett tilgang - hvem sin id var det liksom? Jaja, n sitter vi i alle fall her i mrket og det blser som bare det. I dag har vi lugget p stranden, spist god mat og alt det der som man gjr nr man er p ferie. Jeg har lest masse i boken min, My Sisters Keeper. rhhh, den er s st. N skal jeg lese blogger, laste ned en film, g tilbake p hotellrommet og s se p den filmen til jeg sovner. Har noen tips til hvilken film?

A FLOWER CAN'T BLOSSOM WITHOUT SUNSHINE

• 28.06.2012 kl.09:03

• INSPIRASJON

• 27.06.2012 kl.20:47

• Bildene er hentet fra diverse blogger, weheartit og google.

N har vi kommet oss til Santorini. Til n har jeg sett lite folk, svart sand p strendene og masse fjell- noe jeg absolutt ikke forventet og mte,men likevel er det veldig fint. N tar vi alle en datapause i resepsjonen etter en lang etappe med kortspill! Ja, for nr det kommer til min familie er kortspill et must p ferie, og aller helst skal det foreg p en veranda. I morgen hper jeg at jeg kan f jobbet masse med brunfargen og kanskje ftt sett et slags sentrum her p Santorini. Noen som har vrt her som vet noe kult finne p?

DON'T COUNT THE DAYS. MAKE THE DAYS COUNT.

• 26.06.2012 kl.21:27

• Herligland s fint det er her i Athen, bare se denne utsikten fra Acropolis, ahh. Men s skal det sies at jeg gleder meg utrolig mye til strandliv p Santorino. Vi blir hentet med taxi klokken halv 7 i morgen, s nok en gang er det tidlig opp. Hper vret har blitt bedere hjemme og at sommeren har startet for fult. Vil ogs nevne at selv om jeg er i Hellas s er jeg noe jvlig misunnelig p dere som fr nyte frste konsertkveld p Hovefestivalen i dag. Hper og vet at det blir helt fantastisk. Frste gang p tre r jeg ikke er der! Men jeg kan jo egentlig ikke klage, jeg fr ta det igjen til nester! Kos dere hjemme alle sammen, om dere er p Hove eller ei.

ACROPOLIS

• 26.06.2012 kl.14:50

• I dag dro vi som jeg sa vi skulle til Akropolis!Akropolis er et lite fjell med en flat topp som stiger 150 meter over sjen. P dette fjellet ble det p 400 tallet f. kr. reist flere store bygninger. Det er helt utrolig tenke p hvordan de klarte reise disse bygningene for s utrolig lenge siden, og det er rart tenke p at det er s gammelt. Som du ser p noen av bildene ser du at de jobber for opprettholde dem, slik at de ikke raser sammen. N skal vi dra spise p Hard Rock cafe. Ahh jeg gleder meg. Ha en fin dag!

ATHEN

• 25.06.2012 kl.21:53

• Frste dag i Athen vell oversttt! Vi har spist relativt ok mat, is, drukket kaffe, shoppet og gjort unna litt sightseeing. Gud s trtt jeg er etter en lang, lang dag. Jeg gleder meg som bare det til legge meg. I morgen er det opp noks tidlig igjen (halv 9 kanskje) for spise frokost, deretter skal vil til Acropolis! Det tror jeg blir veldig kult. Gleder meg til ta masse bilder av masse gamle, flotte bygninger. Herligland s fint det er her forresten, gamle bygg overalt. Ogs er det s koselig, med trr og blomster innimellom det hele ogs. Trives! N er det tid for dusj s senga, god natt!

05:40

• 25.06.2012 kl.05:40

• God morgen alle sammen! N har jeg vrt oppe i en og en halv time allerede. Hoho. Morgenstund har gull i munn! N er det ikke lenge til vi skal g ombord, jeg gleder meg, da skal jeg legge meg rett til sove. Vi har mellomlanding i Kbenhavn og flyt videre til Athen derifra. God tur til mamma, pappa, min bror og jeg, s snakkes vi fra varmere strk.

HELLASKLAR

• 24.06.2012 kl.17:32

• N er pakkingen i full gang og jeg gleder meg som bare det til vi reiser i morgen. Flyet vrt gr ti over seks s m umenneskelig tidlig opp men det skal jeg klare helt fint. Gleder meg som bare det til komme meg avgrde til varmen igjen. Her i Kristiansand har det vrt regn helt siden jeg kom hjem og jeg mtte hentefrem dongeribuksene igjen. Skal love deg det var stusselig! Har ingenting i mot legge dem igjen her hjemme, for i hellas skal det g i skjrt, shortser og lette topper. N skal jeg pakke ferdig, s snakkes vi senere i kveld.

Gud s klar jeg er for varme. (Bilde fra Thailand)

GRSDAGENS OG DAGENS INNKJP

• 23.06.2012 kl.17:38

• Huff n har jeg brukt mye penger.. Og jeg som skal til Hellas p mandag. Jaja, jeg var rimelig flink til ikke bruke undvendig mye penger i USA, s da feriepengene var kommet og "formuen" enda var lovende da jeg kom hjem, skrek en stemme kjr pinne i hodet mitt. S da gjorde jeg det. N gleder jeg meg helt utrolig mye til tusle Athens gater i fargesprakende ty. Jeg har ftt helt hekta p skjrt, tre nye! I kveld blir det fest, sang og vin med godt selskap, det skal bli deilig! Jeg hper dere alle fr en fin lrdagskveld med eller uten voksenbrus. Kos dere masse, det skal jeg.

ONCE UPON THE SUNDOWN

• 23.06.2012 kl.03:14

• Danmark - Egypt - Thailand.

DA VAR JEG HJEMME IGJEN

• 22.06.2012 kl.12:06

• Hjem kjre hjem. Da var jeg tilbake i Kristiansand. Folk sier borte bra men hjemme best - jeg er ikke tilhenger av den pstanden. Heldigvis er det ikke lenge fr jeg er p farten igjen, p mandag reiser jeg til Hellas med familien. Er faktisk bare hjemme 4 dager til sammen! Er s klart godt vre hjemme igjen i noen dager, men takk gud for at ikke det er mer enn det er. N skal jeg til byen shoppe litt med mamma. Hoho. Hper jeg enda har noen lesere igjen etter at jeg har vrt en elendig blogger s alt for lenge. N blir det bedere fremover! Jeg lover! Ha en fin fredag dere.

UPDATE

• 16.06.2012 kl.00:35

• Bare en litten oppdatering. Bildene er noen uker gamle, men dere har jo ikke sett noen av dem uansett s spiller ingen rolle. Jeg sitter n p Starbucks og her derfor internett! Nyter en White Mocha Frappuccino. Jeg koser meg helt utrolig mye og m bare nyte de siste dagene. Skal g n s vi snakkes igjen senere. Hper sommeren har sltt til for fult i Norge. Jeg er hjemme om 6 dager. W..

ALIVE AT INSTAGRAM

• 08.06.2012 kl.18:02

• Hei! Ville egentlig bare stikke innom si at jeg beklager mye for elendig bloggin! P grunn av det vil jeg informere om at jeg er i live p instagram og oppdaterer der daglig! S hvis du er interessert er det bare flge meg der, s ser dere i alle fall litt tegn til liv!

My name is Ida Oline. I am a 22 year old adventure-seeker from Norway. I'm now enjoying life in Sydney, Australia - untill the gypsy in me takes me away to more unxeplored places. Enjoy, and feel free to leave a comment or e-mail me at ida.o.jak@hotmail.com